کسب درامد میلیونی راحت

محل لوگو

پکیج تجارت اینترنتی 200 میلیونی


پکیج تجارت اینترنتی 200 میلیونی

کسب درآمد 

توجه:قبل از شروع اموزش باید بگم هر کس این دوره رو خریداری کنه تمام پکیج ها و فایل های اموزشی سطح اینترنت رو به رایگان از هزار تومن تا 100 میلیون میتونه دریافت کنه

دوستانی میان پیام میدن این سیستم شما چیه؟؟

شما اگه صفرتا صد توضیحات رو کامل بخونید ،

اون موقع متوجه میشید ما گفتیم این روش چیه؟!

حتما تا آخرتوضیحات رو بخونید

با این سیستم یاد میگیری چطوری از صفر با همین موبایلت روزی ۳۰ الی ۳۰۰ هزار تومن و بالاتر درآمد داشته باشی شما با روش بین ۳۰ الی ۱۰۰ درامد داشته باشید تمام شرایط رو براتون توضیحات میدم

یکی از دلایل پرفروش بودن این محصول در فورکیا این میباشد، که واقعی میباشد.

ربطی به باینری آشن و بورس ، سهام ، تبلیغ دیدن وکلیکی، بیت کوین ، و دلار وبازاریابی فورکیا....نداره و روشی 100 %متفاوته

ادامه توضیحات پکیج ما

↓ این پکیج با ارزش، میلیونی ارزش دارد،

چرا؟؟؟؟

چون اصلا نیازی به سرمایه نیست.( باروش تبلیغات رایگان)

چون اصلا نیازی به مهارت خاصی نیست.

چون اصلا احتیاجی به وسایل دیگر نیست.

چون اصلا نیازی به، دانش قبلی نیست

. چون اصلا دراین روش کسب درآمد ریسک وجود ندارد.

چون این روش اصلا به بازاربورس و سهام ربطی ندارد

. چون این روش بسیارآسان است و حتی یک بچه 10 ساله هم میتواند با این روش درآمد حدود یکی دو میلیون و بیشتر داشته باشد

. چون این روش اصلا نیازی به کامپیوتر ندارد

چون این روش اصلا به یادگیری و مهارت بدست آوردن ربط ندارد

. چون میشود با این روش از همان روزهای اول درآمد داشت

. چون این روش ،روشی تضمین شده و بدون ریسک و با درآمد بسیار خوب است

. چون این روش کسب درآمد هرمی نیست.

چون این روش کسب درآمد اصلا نیازبه جمع آوری زیرمجموعه نیست

. چون این روش اصلا ربطی به بازارابی شبکه ای و شرکت های هرمی عضوگیری و...ندارد

!! چون این روش اصلا ربطی به کسب درآمد با بیت کویین ندارد

؟! چون دراین روش اصلا قرارنیست شما سایت سازی و کدنوسی کنید

!. چون این روش کسب درآمد اصلا ربطی به زیر مجموعه گیری ندارد

. چون این روش اصلا نیازبه آگهی دیدن....ندارد.

این روش درآمد زایی فقط احتیاج به اینترنت وگوشی داردپ. س اگر میخواهید با این روش کسب درآمد آشنا شود ، لطفا مطالب زیر را بخوانید. اگر دنبال روشی استثنایی هستید که بتوانید در کمترین زمان ممکن به درآمد بالایی دست پیدا کنید ، ما به شما این پکیج رو پیشنهاد میکنیم.

↓↓↓ با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز، به شما تبرک میگم به خاطر انکه دارد متن و توضیحات پکیجی رو میخونید که قراره با این پکیج ماهانه حداقل بالای یکی دو میلیون درآمد کسب کنید، البته ما حداقل رو حساب کردم تا افرادی که باورشون نمیشه، بدونند که کسب درآمد درانترنت حد و مرزنداره ، شما میدونید سات دجیکالا چند سال قبل که از کارشون گزارش تهیه کرده بودند ، چی گفتند: اونا گفتهب ودندکه ما روزانه بالای یک میلیارد تومان درآمد داریم

میشود ماهم به درآمد میلیونی برسیم ، البته ما نمیگیم که شما میلیاردر میشید و مثل دجیکالا به درآمد های میلیاردی میرسید، ولی ما به شما قول میدم که با این کیج ما ماهانه به درآم.داشته باشید درآمد تومان000/000/9الی000/000/2البته کاملا به سعی و تلاش شما بستگی دارد، چون بعضی ازافراد میان پکیجو میخرن و هیچ کاری انجام نمیدن بعد منتظر میمونند پول ازآسمون براشون بیاد)

پس کسی که طبق تمام آموزشات ما عمل کنه قطعا موفق میشه

دوستان عزیز این کیج ما با بقیه پکیج کاملا فرق داره چرا؟! اولا انکهتمام آموزشهای ما با ودیو و وس هست، توی آموزش ما. بر خلاف سایر پکیج های دیگه که فقط فایل pdf به شما میدن ، پکیج ما 100 %فرق داره ، چون اصلا شما قرارنیست فایل متنی رو بخونید بلکه به آموزشهای صوتی داده شده ما فقط گوش میدد و بر اساس فایل های آموزشی ودیویی کار خودتون رو شروع میکنید.و اگه تمام آموزشات مارو انجام دادد 100 %موفق میشید

. چرا که این شغل 1 %هم احتمال شکست ندارد.

چون ما بهکیجمون اعتقاد و اطمینان دارم و هرکس با جدت این شغل جدد را آغاز کند مثل ما به درآمد خیلی خوبی میرسد. ما عقیده دارم اکثر کیج هایی که درانترنت وجود دارند فقط ک فایل پی دی اف را به مشتری میدهند و نوشتند که برد فایل رو بخونید .

یعنی اصلا به مشتری مداری اعتنایی ندارند،

و اصلا خیلی ازاین پکیج ها پاسخگو نیستند.و اصلا مشتری رو راهنمایی نمیکنند.

و چون پول پکیج خودشون رو گرفتند و کپیجشون فروش رفته دیگه مشتری رو بیخیال میشن و دیگه کاری ندارند که مشتری ازاین پکیج تونسته استفاده بکنه یا نه؟!

و مشتری بنده خدا با ک فایل pdf که معلوم نیست چی نوشته توی دستش مونده و پولش هم حدررفته،

چون اصلا تا حالا چه کسی تونسته با یک فایل pdf به درآمد برسه، من اعتقاد دارم تمام آموزشها باد با فیلم و صوت آموزش داده بشوند، تا مشتری به صورت عملی توی فیلم ببینه که نحوه کار چطور هست. ما توی پکیج خودمون اومدم تمامی آموزشها و صفر تا صد رو بافایل صوتی و ویس و فایل ویدیو ومتن بهتون آموزش دادم. تا همها فراد با هر سنی بتوانند ازاین پکیج ما استفاده کنندآموزش کسب درآمد درپکیج ما تضمینی و 100 %هست،چون حتی هبچه 10 ساله میتونهراین کاررو انجام بده و به درآمد میلیونی حداقل یک و دو میلیون در ماه برسه. با پکیج ما تمام افراد بیکار جامعه میتونند صاحب یک شغل صد درصد تضمینی و با حقوق خیلی خوب باشند. پکیج ما و راه اندازی این شغل اصلا احتیاج به دلار، بورس، و زیرمجموعه گیری ، و بازارابی زیرمجموعه گیری و بیت کوین و سهام ،و .... نداره و درآمد بالای یک میلیونی تا نه میلیون تومانی خواهید داشت

.

 

 

 

 

 

 

1.آیا این کار از لحاظ شرعی حلاله؟ از لحاظ قانونی مشکلی نداره؟ درآمدمون از داخل ایرانه؟

پاسخ : این کار 100% حلاله و هیچگونه مشکلی چه از لحاظ شرعی و چه از لحاظ قانونی نداره و همونطور که توی سوال قبل گفته شد، واسه هیچکسی ضرری(چه مادی و چه معنوی) هم نداره. بله درآمد شما از داخل کشورمون ایران خواهد بود و هر زمانی که بخواین به حسابتون در داخل ایران واریز میشه. شما باید خیالتون از هر جهتی راحت باشه چون بنده و تیمم 8 سال روی این کار و نحوه انجام بهتر این کار که درآمد خیلی بیشتری بده کار کردیم و مطمئن باشید من و تیمم برای شما بهترین آموزش ها رو تهیه، تدوین و تولید کردیم.

 

 

2. شما میگید که با این روش میشه روزی حتی 12 میلیون در ماه یا حتی در روز درآورد اونم با چند ساعت کار. خب اگه اینجوری باشه کل مردم میان سمت این کار و کسی سر کار نمیره که! چجوریه جریان؟؟؟

پاسخ : بله اگه اگه اگه همه مردم این روش ها رو به درستی آموزش ببینن و یاد بگیرن و همچنین باور داشته باشن که میشه از این راه و از این کارها هم به درآمد رسید که خب هنوز فرهنگش جا نیفتاده و کسانی که این کار رو شروع میکنن جزو اولین ها هستند. وگرنه همه میفهمن که تا حالا چه فرصت نابی رو از دست داده بودن و به همین کار می چسبیدن و ولش هم نمی کردن اونم توی کشور ما! ولی خب از افرادی که این مطلب رو مشاهده می کنند، همه که این آموزش رو تهیه نمی کنند(به دلایل مختلف مثل مشکل مالی، شک، ترس و... که از دشمنان اصلی کارآفرینی و موفقیت هستن)

ما معتقدیم که طبق قانون جذب فقط کسانی که در فرکانس یا مدار ثروت باشن و خودشون رو واقعا لایق تغییر و لایق زندگی و درآمدهای خوب بدونن ناخودآگاه این پکیج و آموزش های اون رو به سمت خودشون جذب میکنن و با انجامشون واسه خودشون و عزیزانشون یک زندگی خوب رو فراهم میکنن که خیالتون راحت باشه تعداد این افراد زیاد نیست و ما هم خیلی خوشحال میشیم با چنین افرادی در ارتباط باشیم و کمکشون کنیم

 

3. چه کسانی میتوانند از این آموزش استفاده کنند و کسب درآمد کنند؟ چه محدودیتی وجود داره؟

پاسخ : همونطور که گفته شد هرکسی که بخواد و در فرکانس یا مدار جذب این آموزش ها قرار داشته باشه. دوست داشتن یک چیز شاید آسون باشه ولی خواستن یک چیز و بدست آوردنش، کار آسونی نیست. کسی که حاضر میشه یک پکیج آموزشی رو برای خودش تهیه کنه، مطمئنا در مدارهای ثروت بالاتری نسبت به سایر افراد قرار داره و از لحاظ ذهنی نسبت به بقیه افراد بهتر فکر میکنه و شفافیت ذهنی خوبی داره. فعالیت و کسب درآمد در این زمینه، فقط یک محدودیت داره و اون هم تهیه پکیج و مطالعه روش ها و انجام درست اونهاست. این فعالیت ها به هیچ تخصص خاصی نیاز ندارن و به راحتی انجام میشن چون توسط ما به اندازه کافی ساده سازی شدن. فقط کافیه که که آموزش ها دقیق و کامل مطالعه و انجام بشن نه اینکه عزیزان بخوان توی همون روز اول هم آموزش رو کامل مطالعه کنن، هم انجامش بدن و هم باز در همون روز یا هفته اول به درآمد هم برسن!!! خب اینجور افرادی معلوم هست که هوش اقتصادی خوبی ندارن وگرنه باید بدونند یک روزه و یک شبه ثروتمندشدن فقط توی قصه ها و افسانه هاست.

 

4. برای کسب درآمد در این زمینه به سرمایه ای هم نیاز داریم؟ بعد از تهیه پکیج باید باز هم هزینه کنیم؟

پاسخ : خیر. به سرمایه هم برای درآمدزایی و راه اندازی کارتون نیاز ندارید. اما اگه سرمایه ای داشته باشین به عنوان یک کاتالیزور (یعنی چیزی که یک فرآیند رو سریعتر میکنه) عمل میکنه و به کار شما سرعت میده و شما رو سریعتر موفق میکنه. چون خود پول یکی از اهرم های ثروت سازیه، اما همه چیز نیست.

 

 

حامی موسسه محک

 

 


مبلغ واقعی 772,000 تومان    80% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 154,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 761

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تضمین موفثیت شما شغل ماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما